fredag 9. oktober 2009

Goodiebags.



Har laget Travelkits til de lovelie ladyene som skal ut å fly i morgen ,
vi er seks venninner som reiser og hadde lyst å gjøre litt stas på de;)
Har fått finfine rosa poser på Estetique Kløverhuset
Har fått Deilig deilig reise nattkrem og reise dagkrem på MAKEUPSTORE
Der fikk jeg også 20 prosent discount kort,
dersom noen vil kjøpe større strl når vi kommer hjem;)
Har kjøpt anribac gele,
Reise strl deodorant,
dusjsåpe,
itillegg en intimserviett og tannstikke med tanntråd;)
altså litt for enhver smak.
I tillegg har jeg sydd sovemasker til oss til flyturen, fnis.
supersøte rosa, hvit og lilla, selvfølgelig med sløyfe på;)
PS; ønsk meg god tur da;)

7 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

åååå så koselig gjort av deg det vil nok vennindene dine sette veldig pris på:)))

Goooo tur da hvor skal du???

Klem :)

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Takk for kommentaren! Regner med de er fake etter alt jeg har lest på nettsidene til UGG Australia :-) Men det er ingen hard feelings. De duger nok helt sikkert fordi uten at jeg har brukt en formue :-p Hehe, for det var egentlig for godt til å være sant at de skulle være ekte å betale bare 524 kr for de, 50% avslag vel og merke men det er jo ikke mye til avslag om de er fake :-)

Flinke er de disse kineserne! Hehehe.. Men tror nok det blir jeg legger inn bestiling på babyuggs fordi, for jeg syns kveliteten virket veldig OK selv om!

Håper du får en flott helg!
Klem Jorid

Hilde Heimdal sa...

Så gøøøy da må dere kose dere masse :)))

Skjæret vårt sa...

Så koselig med hver sin "goodiebag" da:O)
Kose dere masse på tur:)

Landstil sa...

Så utrolig koselig gjort da!

Kos dere på tur!

Nyanser av vitt sa...

Vad gulligt gjort. Dina väninnor har en fin vän i dig.
Trevlig resa
Kram Agneta

Tone sa...

Nåh, så snilt av deg! Kos deg masse på tur!