lørdag 31. oktober 2009

I kveld finner du meg her;)

I kveld er det Riviera Maison fest på meg og mange andre bloggisfrøkner fra Bergen ;)
Gleder meg masse og synes Cathrine er skjønn som har invitert oss;)
I dag treffer jeg mest sannsynlig denne damen , og det blir HYGGELIG.
Vi har faktisk truffet hverandre før, men det var før vi var bloggiser;)
og vi oppdaget helt tilfeldig at jeg var meg og hun var henne.
Hun hjalp meg med kjøp av en superfin veske en gang.
Hun var gravid og jeg var brisen;)
God kombinasjon.
Bildet over er lånt fra en Hollandsk RIVMAI butikk
og dersom noen er i tvil ; ja det betyr
Nå er jeg åpnet ;)
LYKKE til med butikken , og til alle dere jeg kanskje treffer i kveld ;
Lets get this part started.

3 kommentarer:

Bette sa...

Halloen!
Takk for i går:) Var kjempekos å treffe deg! Hadde du det gøy i bursdag etterpå? Vi gikk videre til Capello,hvor det var full Halloweenfeiring! Masse skumle folk;o)
Nå er det snart brudeshow,og jeg gleder meg!

Ha en fiiiin søndag!

Klem fra meg.

Pink lady sa...

Hei!

Jeg var der også i går, men desverre så fikk jeg ikke hilst på deg. Vi skulle hatt en lapp i pannen alle bloggedamene;)

Håper du hadde det fint?

Klem Pink Lady

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Jeg er litt treg med å svare, men her dukker jeg opp;)
Tror jeg begynnte året etter du var ferdig på Esmod. Jeg har kommet fram til at jeg startet høsten 98. Hadde verdens beste lærer første året. Nemlig Arne(Arne & Carlos) også Renate, tror jeg hun het? i søm. Det var nok den samme som dere, da hun hadde vært der i mange år. I andre året fikk Corinn (fra Paris/Italia) og hun klarte å knekke all syst hos meg, så jeg gikk ikke siste året.
Vanskelig yrke da. Jeg jobbet noen år med å levere strikkeklær til butikker i Oslo. Gøy, men også slitsomt.
Lærrerikt har det nå hvertfall vært. Og symaskinen pakker jeg aldrig ned. Den og strikkemaskinen står altid framme.

Ha en fin uke.
Klem:)