søndag 4. mai 2008

det hjelper å klage litt...

shopping
Tror det hjelper å klage litt for nesten med en gang jeg hadde laget blogginnlegget igår
kom solen fram...
men jeg fullførte mine få planer ,
og lå under det RØDBLOMSTRETE teppet
og drakk te
og så på cowboyer på film...
Kjekke cowboyer...
Etterpå tok jeg meg en mini shopping tur.
Butikken Hjerterom ble kvitt et skilt.
Som dere ser er jeg da altså ikke røyker,
dermed røykes det heller ikke i mitt hjem.
Jeg vil ikke ha tak og vegger som ser ut som de er malt med majones...

Jeg fant også en kjempefin Grønn skål

som er helt lik de supersøte små skålene som jeg allerede har fra Søstrene Grene

Ferden gikk Videre til Fretex og der kjøpte jeg denne nydelige lille sauseskålen, Passer kjempegodt til kjøkkenserviset mitt,

og jeg hadde faktisk ingen ting til å ha sausen i...

Til hverdags iallfall...

Kjøpte også to søte kurver ( jeg har en greie med kurver )

tror disse skal sprayes hvite,

må bare bestemme meg for eller imot...


6 kommentarer:

Mummimamma sa...

Så flotte ting du har kjøpt i helga!
Ja visst hjelper det å klage :)
Ha en fin søndagskveld!

Hulda sa...

Åh, så mye flott du har kjøpt! De skålene fra Søstrene Grene var akkurat i min gate, hi hi.. ;) Skulle gjerne hatt den butikkene her i Harstad.

krinkelkroken sa...

Ja vi har hatt en herlig helg nå, med masse sol! Ser de melder regn og 12 grader i morgen ....
De skålene var skikkelig søte, søstrene grene, er det en egen butikk?
Fine ting du har fått fatt i , og kurvene var flotte;)
Ha en fin uke:)

Brocante sa...

Hei - rart med kurver ja - jeg kan heller ikke motstå dem. Jeg har ikke hjerte til å male gamle kurver. Aleren bli borte - så hvis du virkelig vil vite hva jeg mener så ville vel jeg latt dem være som de er. Gamle kurver står i fin kontrast til et hvitt interiør. Er de stygge og misfargede er det en annen ting. Flotte er de i alle fall - og smaken er jo som baken..... osv...

liven sa...

Heisann!! Flotte ting du har fått deg!!
Søstrene Grene ......hvor holder de til i by'n da??
Skiltet var flott. det kunne jeg hatt innendørs men ikke utendørs.........
Skulle hatt meg en tur på Fretexen men vet ikke helt når det skulle blitt. Lenge siden sist men her står vi litt på hodet:)
Tror jeg hadde blitt helt vissen jeg over å møte han der du:O)
Ha en fin dag:O)

Torunn sa...

Hei!
Så masse flott du har kjøpt!

Og du...hva er det med oss jenter og kurver?? Jeg ELSKER kurver jeg også!

Det var helt nydelig å være på Farmen ja!
Det ligger i Aremark kommune og du finner informasjon om stedet på kommunens hjemmesider. Hvem som helst kan leie, og det anbefales :-)

ha en deilig kevld!