torsdag 22. mai 2008

oslotur...

I morgen tidlig / fredag ) reiser jeg til Oslo med jobben...
Kostymeseminar og kurs i tre hele dager.
Som dere kanskje allerede har skjønt blir jeg altså å finne i den nye operaen.
Det ser ut som et utrolig fint bygg,
( men jeg må nok innrømme at det ser ut som jeg liker utsiden bedre enn innsiden...)
Kom GJERNE med forslag til hvor jeg kan shoppe
(dersom jeg får tid til det)
Skal se Singing in the rain lørdag kveld og fikk høre i dag at kjekkasen Kåre Conradi skal skiftes ut med en annen akkurat den dagen.
Dårlig Gjort...
Gleder meg kanskje aller mest til Cafe besøk med den skjønne Therese

Nå skal jeg pakke ...

Ha en vidunderlig helg alle sammen...

8 kommentarer:

liven sa...

Ha en fin tur til Oslo i morgen!!
Har ikke vært i Oslo på åresvis!!
Har derfor ingen råd om shopping.....
dårlig gjort å bytte ut Kåre Conradi akkurat den forestillingen da....,,,
Kos deg:O)

Anna Lisa sa...

Ønska deg ein fin tur til Oslo. Misunner deg, har så lyst på shopping og storbyweekend :)
Kos deg!!
Klem

Sologbolig sa...

Ha ein flott tur til Oslo. Kos deg masse og noe shopping finner du heilt sikkert. Eg drar til Bergen i moora, skal feire ein 9 årsdag, men håper på shopping på lørdag!!!! ha ei fin helg!

tinemor sa...

Nei , hvordan skal jeg forklare det da......
Det er en web-ring som er opprettet blandt de norske bloggerne. Man må melde seg inn og medlemskapet går ut på at vi fire ganger i året får tildelt en annen blogger som vi skal gi en gave. Så må vi bli kjent med henne, via bloggen, så vi kan gi en gave som vedkommende blir glad for/liker. Prisen på gaven skal være på rundt hundre kroner, pluss porto. Gaven skal sendes uten avsender, slik at mottakeren kun vet at det er fra en hemmelig venn. Og så prøve å gjette seg fram til hvem det kan være som har sendt den. Den hemmelige vennen blir offentliggjordt senere på give alongen´s blogg.
Medlemslisten er vist ganske full nå, men jeg vet at det går ann å sette seg opp på venteliste for å få være med.
Håper dette gav et ok svar... :-)

alvorada sa...

Velkommen til Oslo i morra!
Så kjedelig at du går glipp av den o store Conradi. Da hadde jeg også blitt skuffa! Men har hørt at forestillingen er veldig bra, og det kan jo umulig være BARE på grunn av Kåre :)

Marieinwonderland sa...

Du burde ta deg en tur til Markveien på Grünerløkka, der ligger det mye artige butikker. Ellers så er Bogstadveien verdt et besøk;) Noe for en hver smak.

Anitas hus sa...

Ha en flott tur til Oslo! Kos deg masse!
Klem:O)

Karna sa...

God helg til deg også, og kos deg masse i Oslo, synd med Conradien..er ikke så værst han...he,he...