fredag 16. mai 2008

Shopping tur på beste tidspungt...

Jeg har vært på IKEA når alle andre i hele Bergen så fotballkampen.
Desom ikke gjorde det var sikkert på fest...
Det Var veldig lurt.
Sikkert bare 20 personer på hele Ikea
fantastisk.
-Og o` hvilken lykke , jeg har kjøpt to stk oliven trær til den himmelske sum av 49 kr stk.
(pluss et i vertinnegave til min venninne Janet som skal ha 17 Mai lunsj.)
Jeg ble ellevill da jeg oppdaget de.

I billigkroken fant jeg denne søte puten, den fikk bli med hjem.

Fant også to fine lamper men de står fortsatt i posen...

Ellers er fretex krakken nå ferdig malt.
kjempefin og hvit,
Det har fått påskriften
ZEVENAR
som er en gest til min skjønne kusine i Holland,
Det er navnet på Byen der hun bor og det er et fint navn synes jeg.
-Og så kan jeg huske på dem hver gang jeg ser den.

Nå holder jeg på med potetsalat til morgendagens lunsj.

masse hyggelige mennesker og masse god mat. jeg tenkte å ta med potetsalat og foccaciabrød....

-og etter det gjenstår det bare å binde Bjørk/ flagg og ballonger sammen sånn at de er klar til i morgen...

ha en fin kveld...

1 kommentar:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Gøy med IKEA! Finner alltid noe fint - og ikke minst billig der!
Fin 17.mai til deg!!
:O)