tirsdag 23. mars 2010

Duk og dekket bord.



Bordet er klart for morgendagens middag.
Dekkeservise med mitt etternavn initial,
Vinglass fra RM, vannglass fra glassmagasinet
sølvtøyet heter Arvesølv og forrettsbestikket er 90 grams arv,
serviettringene er kjøpt på markeder og arvet,
i morgen heter tilfeldig utvalgte Marjorie,Britt, Ruth osv ;)
søte , nydelige og skinnende sølv .
Serviset som skal brukes har jeg arvet etter min mor,
heldigvis hadde hun like god smak som meg,
tidløst, hvitt og klassisk ;)
siden rettene skal legges på tallerken
har jeg ikke satt disse ( tallerkene ) på bordet ennå...
Menyen ?
-xxx-
Hummertoast
mangosalat og tomat-concasse
.
-xxx-
Sitron og salvieglasert
Andebryst.
bønnecasseoulet,
grillet aparges og lime/gulerotsaus.
.
-xxx-
Sjokoladefondant
med hvitsjokolade/limesaus
og friske bær
NAMNAM
Vive La France .

3 kommentarer:

Karna sa...

Åhhh for en meny, fantastisk...heldige de som får komme!

Jill sa...

Hørers helt vidunderlig ut!!!!
Kan vi oppskriften på desserten???
ha en finfin dag!

Fargerike Dagny sa...

Oj, jeg melder meg også på!! Hehe :) Nydelig dekket bord!