mandag 1. mars 2010

Jeg = SÅÅÅ heldig

Postmannen kom med gave til meg i dag !!!

Jippi

Jeg er med i gavealongen Hvita Gavor og jeg er sååååå fornøyd med gaven min.

Tusen tusen takk, min hemmelige svenske venn,

du har truffet perfekt.

Jeg har fått verdens fineste kjøkkenhånkle med muffins oppskrift på,

Jeg har fått TO oppskriftsbøker med smoothies og sjokolade oppskrifter,

jeg har fått slikkepott og bakepensel og jeg har fått kakepynt,

rosa jordbærperler og sjokolade strø.

Jeg er OVERBEGEISTRET.

You made my day ;)

5 kommentarer:

Siren sa...

wow...det var superfin gave, blir mye baking på deg fremover skjønner jeg! :)

Anonym sa...

heldigrisen :D

flott gave må eg sei :D

ha ei super uke!
klem fra susanne

LIVS LYST sa...

Så heldig! Hvor gøy er det vel ikke å hente pakke i posten. Det er ikke dagligdags.

Ha en fin dag i dag også!

Liv

Monica sa...

Hei på deg.
Gratulerer med super gave.

Ønsker deg en riktig fin kveld.

Skjæret vårt sa...

Kjempe flott gave:O)
Nå blir det masse kos i huset tenker jeg:O)

Klem