mandag 1. mars 2010

Første vårdag ! Jiipi.

Jippi.
Her i Bergen skinner solen i dag,
heldige de som har vinterferie og kan reise på fjellet og bli litt fregnete i solen ;)
xxx
Selvver jeg hjemme fra jobb , grunnet en skikkelig dårlig plassert omgangsyke.
er i bedre form nå,
men ganske utslitt fra våkennetter med oppkast osv.
xxx
Lørdagen var jo årets fest på jobben, og selvfølgelig ble jeg kvalm utover kvelden.
altså ; taxi hjem på meg og slett ingen nachspill eller sen aften...
men fikk da med meg masse bra
( blandt annet fire kjekkaser i bare boksershorts som danset til im to sexy,
full av selvironi var de en del av førtiårsgaven til teatersjefen.)
dødsvittig , og relativt hot.
xxx
Flere av skuespillerne opptrådte med sanger i tredvetallsstil og maten
( som jeg ikke spiste så mye av , desverre ) var kjempegode Tapas.
xxx
Heldigvis er jeg ikke lenger kvalm nå og tror jeg skal få med meg Girlsquiz på Wave i kveld.
Håper på seier, eller iallfall noen hyggelige timer med venninner.
Men først skal jeg se RachelRay på FEM, begynner kl 13.10 og da er jeg jo alltid på jobb, så det blir litt som ett plaster på sykdomssåret å se henne,
hun er så søt , sjarmerende og vittig.
Ha en aldeles fabelaktig mandag,

4 kommentarer:

Therese sa...

Her skinner også solen i dag, meeeeen jeg tror det er litt for tidlig å håpe på våren her oppe på fjellet. Stort sett må vi finne oss i å feire 17. mai i snødekket landskap før vi kan tenke tanken en gang. Men etter 17. mai, DA pleier det å gå fort da :)

Håper formen din er litt bedre nå. Jeg sitter her også med en omgangssyke, men min holder seg i magen. Det værste jeg vet er å kaste opp så på sett og vis er det vel greit. Men samtidig skulle jeg helst blitt ferdig med det også. Ja ja, jeg får nyte solen og kose meg innendørs i dag :)

God mandag ♥

Sologbolig sa...

Her skinner sola også og oppdaga nettopp at vinduene er kjempeskitne ...bruker ikkje å vera heime på denne tida av dagen, men nå har eg vinterferie og har besøk av to Bergensjenter på ti og tolv år. Bra du er på bedringens vei. ha ein fin dag.

Bette sa...

Så kjipt da.... Masse god bedring til deg!
Jeg har vinterferie denne uken,men blir hjemme i Bergen! Men heldigvis er det jo masse å finne på i denne fiiine byen vår!

Kos deg med Rachel,hun er helt herlig:o)

Klem fra meg!

Fargerike Dagny sa...

Vårdag my ass... Her er det 20 cm snø på fortauene. Grrr... Men fint at dere har sol i alle fall :)