tirsdag 23. mars 2010

Lysere tider

Nå kan man nesten se at det blir lysere ute hver dag som går.
Jippi.
selv om regnet øder ned utenfor vinduet er iallfall snøen borte, og godt er det for nå var vi vel alle ferdig med den for denne omgang ?
sitter her før jeg skal på jobb og spiser knekkebrød,
Har nemlig bestemt meg for å prøve å begynne å spise frokost.
Spiser du frokost ?
Jeg er liksom ikke sulten når jeg nettopp har stått opp,
og som oftest er jeg så trøtt at jeg kunne solgt sjelen min for ti minutter ekstra på puten
og da er nok frokosten det første som ryker...
Men nå altså ; jeg lovermeg selv å prøve ,
vet at det er bedre på alle måter å starte dagen med frokost slik
at ikke første måltid blir som i går; Lunsj kl 11.30.

Dageg etter jobb skal brukes til å rydde og vaske.
På avdelingen min pleier vi ett par tre ganger i året å lage mat sammen,
fra ett bestemt land eller lignende.
Denne gangen er det FRANSK hos meg ;)
Nå må jeg løpe;)
GOD MORGEN forresten,
Og ha en FANTASTISK dag ;)

5 kommentarer:

Karna sa...

Må innrømme at jeg ikke er noe frokost menneske....så til lunsj er jeg så sulten at jeg kan spise hva som helst....ikke bra, men klarer liksom ikke å få ned noe når jeg akkurat har stått opp...

Er det ikke deilig at nesten all spor etter snø er borte, herlig!

Anonym sa...

Nå er jeg flink med frokosten, men det er vel ene og alene fordi jeg er gravid og blir uvel av å å ikke spise med en gang! -Til vanlig har jeg en drikkeyoghurt stående til "hastefrokoster", ellers kan det bli noen skiver frokostpålegg på vei ut av døra.. Bedre enn ingenting og bedre enn å bruke en formue i kantina!

Jill sa...

Presser ned et hjemmebakt knekkebrød, og et nytt et etter ca 3 timer...
Fransk høres herlig ut!!!!!!
Skulle smashet til med noen franske gloser her, men tre år med froskespråk sklidde rett av teflonhjernen så lett som bare det...
Lykke til med kokkeleringen!

Sommerhusstil sa...

Hejsa ja det er dejligt at det er blevet forår :o) Jeg kan se at du har brugt mit billede af min stue, du kan se mere på Betina-sommerhusstil.blogspot.com

Skjæret vårt sa...

Herlig at alt snøen er borte vekk:)

Jeg er blitt utrolig mye flinkere å spise frokost nå etter jeg er i permisjon:)
Tidligere har jeg begynnt 05-06.00 på jobb..frister LITE med mat kl 04.15 ;)

Klem