onsdag 10. mars 2010

så utrolig fint med flere gode løsninger




First things first ;
JEG ANER IKKE HVOR JEG HAR LAGRET DETTE BILDE FRA...
Desverre, dersom det er ditt gi deg gjerne til kjenne så skal jeg linke til deg.
xxx
Håper jeg blir tilgitt for jeg bare elsker flere av detaljene i denne stuen som jeg får sommerhusfølelse av ;)
xxx
  • Den smale tallerkenhyllen er SUPERFIN!
  • Radiator skjuleren; LOVELY.
  • Stolen bak i hjørnet ser ut som en terassestol eller noe, jeg liekr den såååå godt.
  • Og selve kronen på verket ; SE DET FINE SKAPET !

Jeg virkelig bare rett og slett elsker det.

ser ut som det er hjemmelaget og har både vinduer foran og på sidenen, de på sidenen er høyere slik at de også lager en naturlig endevegg i hyllen over...

5 kommentarer:

Linecas have sa...

Ja det er mye fint på den stua.Og så er det lyset og fargene. Skjønner godt du liker det jeg. Sommer feeling gir det.=)

Pink lady sa...

Hei!

Alt for lenge siden sist jeg besøkte deg, håper at alt står godt til!

Mye artig å lese og se på bloggen din siden sist! :) Takk for loppisoversikten! Skal se om jeg får dratt på noen etter påske.

Nå er jeg syk og koser meg med Rachael Ray..;)

Ha en fin dag!

Klem Pink lady

Jill sa...

Helt enig med deg!
Hadde jeg hatt en sommerstue ved sjøen skulle den sett sånn ut!
Likte det kvadratiske stuebordet oxo!
Ha en riktig finfin helg!

Bluggi buggi blogg sa...

Lyst og fint rom. Likte det godt. Holder på å male møbler her så nå blir det hvitt her også.
Teppet på sofaen har jeg også over sofaen :)Kjøpte det på Interiørland før det ble Home & Cottage.
Ha en god helg.
Trude :)

Sommerhusstil sa...

Hejsa nu har du fundet ejeren af billedet, og jeg er da utrolig stolt over at du har brugt det. Kram Betina-sommerhusstil.blogspot.com