lørdag 20. mars 2010

Fifties Style

På fredag var jeg sminkemodell på makeupstore ;)

Jentene de skulle lære litt om den nye stilen Fifties Style,

Innehaver spurte om jeg ville sminkes av stylisten slik at de kunne lære ;)




Jippi.

Om jeg ville.

markerte øyenbryn, finfin øyensminke, eyeliner ( som jeg aldri ellers bruker )

or china red på leppene.

Den lebestiften har jeg fra før og jeg synes den er superfin.

Resultatet ;)

går ikke så godt an å se øyensminken på bildene desverre,

er tatt med mitt vanlige kamera.
Etterpå var vi en tur på Jacob Aal og tok ett par øl med noen venninner;)

Og vet dere hva ? fem hundre kroner i gavekort på meg siden jeg var så snill ;) ???

Jeg er superglad og tenker å bruke dem på

Frosted Silver

som jeg fikk i øyekroken og på toppen av kinnbena, highligher på superfin måte ;)

3 kommentarer:

Jill sa...

Jeg digger den stilen!
Du ser helt smashing ut :-)
Ha en flotters søndag og imorgen er det vel quiz igjen?

Hellig Lykke sa...

Så vakker du er!! Det var skikkelig fin sminke. Og så fint at du lå bildene slik ut slik at neste gang jeg skal pynte meg så kan jeg bruke det som mal ;-)
Ønsker deg en fin fin søndagskveld
HEge

Rosemary and thyme sa...

Så artig å bli sminket i 50 talls stil!
Du ble veldig fin.
Heldig også som fikk gavekort for det hele!

Ha en fin start på uken
Klem Tove